پنجره دوجداره لورنزو

Wiki Article

با پروفیل فریم متر مربعی۱میلیون و ۷۰۰هزار تومان و با پروفیل بازسازی۱میلیون و ۸۰۰ هزار تومان پنجره سه لنگه با بازشوی تک حالته کتیبه دار

پنجره دوجداره ارزان قیمت در گروه پارسه اشاره به این دارد که با حداقل هزینه به دلیل از بین بردن واسطه ها قابل انجام می باشد ، منظور از ارزان قیمت به معنی استفاده از یراق و جنس چیپ برای ساخته پنجره نمی باشد.

بنابراین، شما می‌توانید با خیال راحت‌تری به خرید خود بپردازید.

رحیمی گفت: ۲۳ شهریور , ۱۴۰۱ در ۹:۳۹ ق.ظ سلام وقتتون بخیر

امروزه به دلیل سروصدای زیاد ناشی از اتومبیل ها و همچنین وجود ذرات گرد و غبار پنجره ها از حالت تک جداره ای خارج شده و امروزه به صورت دو و چند جداره عرضه میشوند.

از کجا متوجه وجود گاز آرگون در شیشه دوجداره پنجره شویم؟

با انتخاب این نوع پنجره دوجداره، هر زمان که دوست داشتید می‌توانید پنجره را به صورت کامل (شیشه دوجداره، یراق آلات، پروفیل بازشو) کنار بزنید.

همچنین باید این نکته را در نظر داشته باشید که قیمت پروفیل ها بر اساس متر طول و متر مربع مشخص می گردد.

تولیدکنندگان پنجره دوجداره، مبالغ متفاوتی را به عنوان قیمت محصول خود ارائه می دهند؛ یکی…

۲- نوع یراق آلات اعم از ترک یا آلمانی بودن، تک حالته یا دوجالته بودن…

اما نوع دیگر پروفیل‌ها، پروفیل‌های کشویی نام گرفته‌اند که در پنجره دو جداره کشویی استفاده می‌شود. زمانی که فضای زیادی برای باز کردن پنجره خود ندارید، می‌توانید از پنجره دوجداره کشویی و این نوع پروفیل‌ها استفاده کنید تا هوای تازه را همیشه در منزل یا محیط کار خود داشته باشید.

با پروفیل فریم متر مربعی۱میلیون و ۹۰۰ هزار تومان و با پروفیل بازسازی۲میلیون تومان پنجره سه لنگه با بازشوی دوحالته کتیبه دار

یکی دیگر از غول های بازار پروفیل پنجره یو پی وی سی شرکت وین تک می باشد وین تک در سال ۱۳۸۲ کار خود را آغاز کرده است و در کمتر از چندین سال چسب پنجره دوجداره با یکی از غول های بزرگ در زمینه تولید پروفیل پنجره دوجداره تبدیل شد کیفیت محصولات ویستابست بسیار بالا تر می باشد به همین دلیل است که قیمت پنجره دوجداره ویستا بست از سیار شرکت ها بالاتر می باشد .

مانا پنجره تولید کننده انواع مدل های پنجره یو پی وی سی به لحاظ نوع بازشو و در ابعاد مختلف است.

Report this wiki page